תלמידי שכבת י"א מבית הספר חשמונאים בבת ים חזרו משבוע גדנ"ע מעצים בבסיס גדנ"ע צלמון. במהלך השבוע, התלמידים התמודדו עם אתגרים פיזיים ומנטליים, למדו על משמעת צבאית, ערכים של אחריות וערבות הדדית, והתנסו בפעילויות כמו הדמיית מצבי ירי ושדאות. האירוע השיא היה המסע המסכם עם ציוד צבאי מלא, בו השתתפו כל הסגל הפיקודי. התלמידים חזרו מחוזקים ומלוכדים, והביעו את תחושותיהם החיוביות מהחוויה. תודה לצוות המחנכים והפיקוד על התמיכה והליווי.































להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.