בתיכון חדש דרכא בת ים התקיים היום טורניר שחמט ודמקה במסגרת תוכנית עמ"ט. בטורניר השתתפו תלמידי ותלמידות כיתות ז'3, ט'3, י'3, יא'3, שהפגינו יכולות מרשימות במשחקים.
ברכות לג'ונייד מנסורוב מכיתה ז'3, שזכה במקום הראשון בשחמט, ולמיי משל מכיתה י'3, שזכתה במקום הראשון בדמקה. תודה מיוחדת לאילן קזקוביץ, שניהל את הטורניר במקצועיות, ולמאיר זוהר שהתנדב כשופט וסייע להצלחת האירוע. כמו כן, תודה לרכזת תוכנית עמ"ט, טטיאנה קוזקביץ, על התמיכה והארגון.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.