תיכון חדש דרכא בעיר בת ים ציין את חג ט"ו בשבט בפרויקט ייחודי ומשמעותי. במסגרת היוזמה "נטיעות לכל קהילה בעוטף", כל כיתה בבית הספר נטעה עץ ברחבת המוסד החינוכי. העצים שנשתלו מסמלים שורשים, חוסן ותקווה, ויגדלו יחד עם הקהילה המקומית.
מנהלת בית הספר, סיגלית בן אלי, הובילה את הרעיון והיוזמה, וזכתה להערכה רבה על תרומתה לפרויקט. האירוע מדגיש את ערכי הצמיחה, ההתחדשות והנתינה, המאפיינים את חג ט"ו בשבט.
הפרויקט מהווה דוגמה לשיתוף פעולה קהילתי ולחיזוק הקשרים בין התלמידים, הצוות החינוכי והקהילה המקומית.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.