שוטרי תחנת בת ים פשטו על מתחם הימורים בבת ים, תפסו מכונות מזל ומעל 50,000₪ במזומן, 3 חשודים נעצרו
במהלך סוף השבוע, שוטרי תחנת בת ים פשטו על חנות נוחות בעיר, בה התקיימה פעילות עבריינית של הפעלת מכונות מזל להימורים. במהלך הפשיטה נתפסו שתי מכונות מזל, באמצעותן התבצעו משחקי הימורים, וכן מעל 50,000 ₪ במזומן.
במקום נעצרו שלושה חשודים, תושבי תל אביב ובת ים, והם הועברו לחקירה במשטרת בת ים. סנ"צ כפיר סלומון, מפקד תחנת בת ים, מסר: "אנחנו פועלים בצורה מאומצת נגד הפעילות של העבריינים, כולל לגדוע את מקורות הזרמת הכסף. במקביל נפעל לחלט את רכושם."
מצורפות תמונות מהנתפס.



צילומים:דוברות המשטרה
להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה