עיריית בת ים הודיעה על תחילת עבודות שדרוג והנגשה בכניסה הראשית לבניין העירייה, זאת לאחר סיום עבודות השדרוג בגן נורדאו.
העבודות בכניסה לבניין העירייה החלו ביום שני, 14 באפריל 2025, ובמהלכן תיסגר הכניסה הראשית למשך כחודש וחצי.
לאורך תקופת העבודות, הכניסה הזמנית לבניין תהיה מהצד הדרומי (רחוב כינור דוד), ויותקן בה כבש נגיש שיאפשר גישה נוחה ובטוחה לכולם.
מהעירייה נמסר כי הם מתנצלים על אי הנוחות ומעריכים את סבלנות התושבים.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.