בעקבות דיווח שהתקבל בתאריך 20/04/2025 מחברת “הזעקה האחרונה” על גניבת קטנוע מסוג T-MAX בעיר בת ים, הוקפצו מתנדבי יחידת אלג”ר (הארגון הארצי למניעת גניבות רכבים) לאירוע.
לאחר סריקות מהירות וממוקדות, אותר הקטנוע כשהוא מוסלק באזור סמוך למקום הגניבה.
תגובתם המהירה והנחושה של מתנדבי היחידה הביאה לסיכול מיידי של ניסיון הגניבה ולהשבת הקטנוע לבעליו החוקיים.
מהארגון הארצי למניעת גניבות רכבים נמסר כי יחידת אלג”ר תמשיך לפעול בנחישות נגד תופעת גניבות האופנועים והרכבים בישראל, תוך שיתוף פעולה מלא עם כוחות הביטחון.
צילומים:קרדיט: יחידת אלג”ר
להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה