עיריית בת ים קוראת לתושבות ותושבי העיר להשתתף בעצרת המרכזית להתייחדות עם זכרם של הנופלים, בני ובנות העיר, במערכות ישראל ובפעולות האיבה.
עצרת הזיכרון תתקיים ביום שלישי, 29.4.2025, בשעה 20:00, בגן הניצחון ע"ש יצחק רבין. האירוע יתקיים במעמד ראש העיר, משפחות שכולות, הנהלת וחברי מועצת העיר, יו"ר ארגון יד לבנים ותושבי העיר.
את העצרת ילוו האומנים בועז שרעבי ועדן גולן. הטקס יועבר גם בשידור חי בעמוד הפייסבוק של עיריית בת ים.
בסיום העצרת, כמידי שנה, יתקיים ערב "שרים לזכרם". את הערב ינחה דני קושמרו, והוא יכלול הופעות של שלל אומנים ויתקיים בהשתתפות משפחות השכול. האירוע פתוח לציבור הרחב.
הציבור מוזמן להגיע ולחלוק כבוד.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.