בית הספר אורט רמת יוסף בבת ים ציין את יום המורה 2025 בהבעת תודה והערכה לצוותים השונים ולשותפים לעשייה החינוכית.
בהודעה שפורסמה מטעם בית הספר, נמסרה תודה מעומק הלב לכל הצוות החינוכי, לצוות המנהלה, לוועד ההורים ולמנהלת בית הספר. התודה הוענקה על העשייה היומיומית, ההשקעה, ההקשבה, המסירות והלב הרחב שהם מביאים לעבודת החינוך מדי יום.
עוד הודגש כי הצוותים וועד ההורים מהווים שותפים אמיתיים לדרך, לעשייה ולחזון של בית הספר. ההודעה הסתיימה בהבעת הערכה רבה ותודה על כל רגע של עשייה משותפת.





להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.