באירוע הגמר של התחרות העירונית שהתקיים לאחרונה, זכתה נבחרת בית הספר במקום הראשון. התלמידים הזוכים הם: אוסטינה בארלוס ונועה עוזיהו מכיתה ח'5; שילת דריזדון, מתן בועז משה, כפיר דלאל, יואב בוזגלו, יונתן ביטון, יהב גרף ולביא רפאל מכיתה ח'3.
לדברי בית הספר, התלמידים הפגינו במהלך התחרות יכולות ביטוי גבוהות, חשיבה ביקורתית וביטחון עצמי רב.
בית הספר הודה למירי משיח על הובלת תוכנית הדיבייט, ולשירלי רומני ויובל הש"ש על ליווי התלמידים.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.