מחזור נוסף של תוכנית ההכשרה "מסע אל האופק" יצא לדרך אמש (11.5) בעיר בת-ים, ביוזמת עיריית בת-ים ומרכז הצעירים העירוני "בתיה".
הפרויקט מיועד לצעירים וצעירות ששירתו בצה"ל או בשירות לאומי בשנים האחרונות, ומציע להם מסלול הכשרה אינטנסיבי וחד-פעמי שמכין אותם לחיים האזרחיים. ההכשרה תכלול ליווי אישי, מנטורינג ממובילים בתעשייה, וסדנאות פרקטיות בנושאים כמו קריירה, יזמות, הופעה מול קהל וקבלת החלטות.
ערב הפתיחה החגיגי התקיים ב"טרמינל עיצוב" בהשתתפות ראש העיר וסגנו, בוגרי התוכניות הקודמות והמשתתפים החדשים בתוכנית.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה