בשבוע שעבר אירח מרכז השלטון המקומי בישראל פגישה בין ראש עיריית בת ים ויו״ר ועדת קשרי חוץ של המרכז, צביקה ברוט, לבין משלחת של ראשי ערים מקולומביה.
במוקד הפגישה עמדו נושאים כגון ניהול עירוני בשעת חירום, הפקת לקחים ממבצע 'חרבות ברזל', ושיתוף הדדי של תובנות וניסיון מהשטח.
במרכז השלטון המקומי ציינו כי הדיון היה מעשיר, מעורר השראה ופרודוקטיבי, וחיזק את שיתופי הפעולה הבינלאומיים של השלטון המקומי בישראל.
המשלחת מקולומביה הגיעה לישראל ביוזמת מש״מ (הסוכנות הישראלית לסיוע ושיתוף פעולה בינלאומי של משרד החוץ). במרכז השלטון המקומי הוסיפו כי הם שמחים להוות מודל לשיתוף, ללמידה ולהובלת חדשנות מקומית בזירה הגלובלית.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.