בית הספר 'אורט רמת יוסף' בעיר בת ים, גאה על הישג של תלמידו, אוראל גל-אור מכיתה י'3. גל-אור הפיק והוביל כינוס ארצי המיועד לנציגי מועצות תלמידים ונוער הזכאים לשירותי חינוך מיוחדים.
הכינוס התקיים במעמד סמנכ"ל משרד החינוך ומנהל מינהל חברה ונוער מר גור רוזנבלט ומנהלת אגף א' חינוך מיוחד במשרד החינוך הגב' תמי אומנסקי. בכינוס התלמידים הזכאים לשירותי חינוך מיוחדים הציפו צרכים בפני בכירי משרד החינוך בכל היבטי שנת הלימודים תשפ"ה, ובסוף הכינוס גובשו כל הצרכים לכדי מסמך המלצות למדיניות המשרד לשנת הלימודים תשפ"ו.
בנוסף לפעילות זו, אוראל גל-אור מכהן גם כנציג במועצת התלמידים והנוער הארצית. בית הספר 'אורט רמת יוסף' הביע גאווה בתלמיד על יוזמתו ותרומתו.
סרטון:



להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה