תלמידות ותלמידים משכבות י״א–י״ג מבית הספר רמות בת ים יצאו בחמישי בערב למסע משמעותי של עמותת 'לאורו', המכונה 'מסע לאורם'. המסע נועד להנצחת לוחמי יחידת דובדבן שנפלו בהגנה על המולדת. התלמידים לוו על ידי רכזת השכבה, חגית שיינר, ורכז מגמת חינוך גופני, גל בכר.
במהלך המסע, נשאו התלמידים בגאווה את דגל ישראל ועליו תמונתו של רס"ן בן ברונשטיין ז"ל. רס"ן ברונשטיין , בוגר בית הספר רמות בת ים ומפקד פלוגה בדובדבן, נפל בתחילת המלחמה. צוין כי בן היה תלמידה של רכזת השכבה, חגית שיינר.
המסע כלל הליכה לילית מאתגרת לאורך 13 קילומטרים, והסתיים בטקס מרגש שנערך ברחבת הכותל המערבי.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה