יוסי אברהם, מנהל בית ספר 'שחר' בבת ים, וסיגל קליר, יועצת בית הספר, ערכו ביקור אצל תלמידים ומשפחותיהם במרכז 'יחד', לאחר שאלו נאלצו להתפנות מבתיהם. הביקור נועד לחזק ולעודד את התלמידים והמשפחות בתקופה המאתגרת.
במהלך המפגש, שיתפו אברהם וקליר בתחושותיהם: "במפגש מרגש עם המשפחה ועם תלמידנו היקר, חיזקנו ועודדנו, שוחחנו, חייכנו – וצחקנו יחד. באותו הזמן גם אנחנו קיבלנו – רגעים של קרבה, חמלה ואנושיות".
הביקור תואר כמפגש מרגש, שתרם משמעותית להעלאת המורל של התלמידים והמשפחות.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה