עיריית בת ים חילטה מיליון שקלים מיזם תמ"א 38 בעיר, בטענה כי היזם הפקיר תושבים ונטש אתר בנייה באמצע הפרויקט.
על פי דברים שפרסם אלי יריב, הצעד ננקט מכיוון שהיזם הפך את חיי התושבים לסבל, במקום להעניק להם ביטחון כפי שמטרת הפרויקט. "תמ"א אמורה להביא ביטחון, לא להפוך את חיי התושבים לסבל", נכתב בפרסום.
יריב הדגיש כי העירייה תפעל בכל דרך מול יזמים שלא יעמדו בהתחייבויותיהם. "זה עניין של אחריות, של צדק ושל כבוד בסיסי לתושבים שלנו", סיכם.
סרטון:
להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה