רשות האוכלוסין וההגירה העניקה שירות אישי ומיוחד לדליה וארמונד, זוג קשישים ניצולי שואה מהעיר בת ים, אשר נזקקו להנפקת תעודות זהות.
הזוג פונה מביתו במסגרת מבצע 'עם כלביא' לאחר שהבית נפגע, ובימים אלה הם מתגוררים במלון לאונרדו בוטיק בתל אביב. עקב קשיי התניידות, התקשו השניים להגיע ללשכת הרשות.
במרחב תל אביב של מינהל האוכלוסין, בראשותה של סיגלית בר, החליטו להרים את הכפפה. עובד הרשות, טובי, הגיע ישירות לחדרם במלון והעניק להם שירות אישי להנפקת תעודות הזהות במקום.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.