צביקה ברוט, ראש עיריית בת ים, הכריז על הקמת ספורטק חדש בעיר. מתחם הספורט החדש צפוי להשתרע על פני שטח של 8.5 דונם.
על פי הפרסום, הספורטק יכלול מגוון רחב של מתקנים, מגרשים ומסלולים מכל הסוגים שיתאימו לילדים, מבוגרים והאוכלוסייה המבוגרת: מגרשי ספורט, בית קפה, מזרקות מסלולי הליכה ועוד.
ההשקה של המתחם החדש מתוכננת להתקיים בעוד כחצי שנה ברמת הנשיא צמוד לאשכול הפיס
סרטון:
להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה