עיריית בת ים החלה השנה בפיילוט חדש ב-20 גני ילדים בעיר, שבמסגרתו, לראשונה, ילדי הגנים ילמדו את השפה האנגלית. על הפיילוט הודיע מחזיק תיק החינוך בעיר, אלי יריב.
לדברי העירייה, המהלך נועד לקדם את תחום החינוך ולהכשיר את ילדי העיר לעתיד. לימודי השפה האנגלית - השפה הבינלאומית המשמשת כלי תקשורת בין תושבי העולם בכל תחומי החיים - וידיעת השפה פותחת דלתות בכל מקום.
אלי יריב הוסיף: "כי מי שמתחיל מוקדם מגיע רחוק. עוד צעד קדימה בחינוך שלנו, למען העתיד של הילדים".
להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.