בית הספר דוד אלעזר בבת ים משיק יוזמה חינוכית חדשה ומחממת לב תחת השם "שיחת נחת". מטרת הפרויקט היא לעודד מעשים טובים בקרב התלמידים ולהעצים את ההשפעה החיובית שלהם.
במסגרת הפרויקט, בכל שבוע ייבחר תלמיד או תלמידה שביצעו מעשה טוב. לקראת סוף השבוע, המורה ייצור קשר טלפוני עם הורי התלמיד/ה הנבחר/ת כדי לעדכן, לשמח ולשתף אותם במעשה החיובי של ילדם. על פי בית הספר, כל הכיתה שותפה לשמחה וחוגגת יחד עם התלמיד/ה.
בבית הספר מסבירים כי "מעשה טוב הוא הבחירה לראות את האחר ולהפוך את הרגע לפשוט, אנושי ומשמעותי". היוזמה מובלת על ידי צוות בית הספר במטרה לחזק ערכים של נתינה ועזרה הדדית בקהילת בית הספר.
סרטון:
להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.