מוזיאוני בת ים (מובי) פותחים חוג אמנות שנתי ומקיף המיועד לילדי כיתות א'-ב'. במסגרת החוג, המשתתפים יתנסו במגוון רחב של טכניקות וחומרים, כולל ציור, פיסול, קולאז', תבליט והדפס.
במהלך המפגשים, הילדים יכירו יצירות של אמניות ואמנים שונים ויצרו בהשראתם. מטרת החוג היא לעורר סקרנות, לאפשר ביטוי עצמי בחומרים שונים, לפתח מוטוריקה עדינה ויכולות ריכוז, ולהעניק מרחב של דמיון.
החוג השנתי יכלול 30 מפגשים ויתקיים בימי ראשון. הפעילות תחל בתאריך 2 בנובמבר 2025, ותתקיים בין השעות 16:15 ל-17:15.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.