במסגרת אירועי "שבוע העליות" בבית הספר טבנקין בבת ים, אירחו תלמידי כיתה ו׳4 את מוטי בן סימון, סבו של התלמיד אוריה אבוש, שסיפר להם את סיפור עלייתו המרגש ממרוקו לישראל.
בן סימון ריתק את התלמידים בסיפור חייו, שהחל כשהיה ילד בן 10 ועזב באישון לילה את ביתו במרקש יחד עם משפחתו. הם נסעו לטנג'יר, ומשם המשיכו לצרפת, שם חיו בגטו במשך כעשרה חודשים עד שהצליחו לעלות ארצה. בסופו של המסע, הגיע מוטי למעברה בבת ים.
דרך סיפורו האישי, למדו התלמידים על העלייה ממרוקו, על ציונות ועל רוח התקווה שבנתה את מדינת ישראל.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.