עיריית בת ים השיקה תכנית ייחודית לקידום מצוינות בטניס, המיועדת לתלמידות ותלמידי כיתות ב' בעיר. התכנית מתקיימת בשיתוף פעולה עם משרד החינוך, התאחדות הספורט, איגוד הטניס ואגף הספורט בעירייה.
במסגרת התכנית, התלמידים לומדים, מתאמנים ומשחקים טניס אחת לשבוע בהדרכת מדריכי מועדון הטניס. הפעילות מתקיימת בבתי הספר יגאל אלון, בן גוריון, הרצל ושרת.
בהמשך השנה, מתוכנן מפגש חווייתי לתלמידים שיכלול חלוקת מחבטים וחולצות. כמו כן, התלמידים המצטיינים בתכנית יקבלו את ההזדמנות להמשיך להתאמן במגרשי מועדון הטניס בבת-ים.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה