מועצת האזרחים הוותיקים של בת-ים התכנסה לראשונה, לאחר שחבריה נבחרו בתהליך מיון קפדני כחלק מתוכנית “מוני 100 – רשות מקדמת הזדקנות מיטבית”.
חברות וחברי המועצה, אשר פועלים בהתנדבות, החלו קורס הכשרה ראשון לקראת עשייה משותפת שמטרתה לפעול למען איכות החיים של הדור הוותיק בעיר.
המועצה תפעל במבנה הרובעים העירוני במטרה ליצור חיבור מיטבי בין התושבים לעירייה ולהפוך את הוותיקים לשותפים בעיצוב עתידה של בת-ים.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה