צביקה ברוט, ראש עיריית בת ים, שיתף בפוסט מרגש את סיפורו של אחיינו, מ', קצין ולוחם בסיירת גולני, אשר נישא לאחרונה לבת זוגו אילה. ברוט תיאר את מסלול הלחימה המרשים של אחיינו מאז תחילת המלחמה ואת הרגע המיוחד והעוצמתי בחופתו.
לדברי ברוט, מ' הוביל לוחמים שהצילו את קיבוץ כיסופים ב-7 באוקטובר, לחם בכל רחבי עזה ולאחר מכן עבר ללחימה בגזרה הצפונית בלבנון. שם, הוא נפצע ואיבד לוחמים שהיו תחת פיקודו. לאחר מספר חודשי החלמה, הוא חזר לסיירת והמשיך בלחימה, בין היתר בניסיון לאתר חטופים. במקביל, אביו של מ', טייס בחיל האוויר, משתתף גם הוא בניהול הלחימה מבור הפיקוד של חיל האוויר.
שיא האירוע המרגש היה בחופה, רגע לפני שבירת הכוס, כאשר מ' ואשתו הטריה אילה התעקשו להזכיר את חבריהם לנשק והחיילים של מ' שנפלו בקרבות הגבורה. הוריהם של הנופלים נכחו גם הם במעמד וליוו את הזוג בחופה בדמעות ובהתרגשות.
ברוט סיכם את הפוסט במילים: "הוא ואשתו הטריה אילה נתנו את התשובה הציונית והיהודית הכי טובה לאויבים שלנו - והקימו בית חדש בישראל... איזו עוצמה. איזו נחישות. איזה דור של גיבורים. ובזכותם נמשיך לנצח".
סרטון:
להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.