באגודה לאזרח הוותיק בבת-ים התקבל לאחרונה מכתב מרגש במיוחד, המביע הערכה עמוקה למירב, אשת צוות באגודה. המכתב נשלח על ידי משפחתו של יעקב שיקר ז"ל, אשר ביקשה להודות על הטיפול המסור והיחס החם שהוענק לאביהם.
במכתבם ציינו בני המשפחה: "כולנו מביעים לך מילות הערכה והמון תודה על תשומת הלב האישית והחמה, על ההתחשבות בכל פרט, על המעקב והטיפול, על המסירות רבת השנים, על היחס, הסבלנות וההקשבה".
המשפחה ביקשה להדגיש את תודתה על הטיפול באביהם במועדון האגודה: "זו ההזדמנות גם להודות לך על הטיפול במסירות רבה באבינו שלנו, יעקב שיקר ז"ל, במועדון. את נשמה עם לב זהב, מסורה ואנושית".
להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה