במסגרת לימודי השל"ח, יצאו תלמידי שכבה ח' מבית הספר מקיף רמות בבת ים לגיחה השנתית. הפעילות התקיימה בסימן הצדעה לצה"ל וכוחות הביטחון ונמשכה יומיים גדושים בפעילות חינוכית וחברתית.
במהלך הגיחה, התלמידים עמדו במסדרים, קיימו פעילויות מורל, ובנו מחנות, גדרות ושערים, לצד הקמת אוהלים ללינה. בערב ובבוקר למחרת, בישלו התלמידים את הארוחות בשטח בעזרת צוות המורים. הפעילות כללה גם ערב הווי בו הופיעו תלמידי הכיתות בפני השכבה, והסתיימה במסיבה שכבתית.
בסיום הפעילות הוכרזה הכיתה הזוכה בתחרות, כאשר כיתה ח'5 קטפה את המקום הראשון.
הפעילות התקיימה בהובלת צוות השל"ח: רן שמש, ורד בן ארצי ואריה בלומנפלד, ובעזרת המש"צים הבוגרים שהובילו והדריכו. תודות נמסרו לנורית רכזת השכבה ולכל המחנכות שליוו את הכיתות בכל שלבי ההכנות והגיחה, למאור יועץ השכבה, למורים המלווים אילן וקטי, ולסייעות דורין ורינת.








להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.