עיריית בת ים ממשיכה בתנופת ההתחדשות העירונית, והפעם הושלמו עבודות השדרוג בגינת מכבי בעיר. הגינה המחודשת נפתחה לרווחת התושבים לאחר שעברה הליך פיתוח מקיף שנועד להפוך אותה למקום נקי ובטוח יותר.
במסגרת העבודות בוצעו מספר שינויים משמעותיים במרחב הגינה:
- הוחלפו מתקני המשחק הישנים במתקנים חדשים ובטיחותיים, המותאמים לילדים בכל הגילאים.
- הוצב ריהוט גן חדש ומתקדם.
- הותקן דשא סינטטי איכותי המשתרע על שטח רחב יותר.
- הוצבו פחי אשפה מעוצבים.
השדרוג נועד לייצר מרחב בטוח, נעים ואסתטי יותר עבור כלל המבקרים. על פי הפרסום של יהודה הרוש, הגינה נתפסת לא רק כשטח ירוק אלא כמקום מפגש ומשחק המחזק את הקשר השכונתי. עוד נמסר כי העירייה תמשיך להשקיע בגינות ובמרחבים הציבוריים בכל חלקי העיר, במטרה להבטיח סביבה איכותית ובריאה לתושבים, תוך הבעת הערכה לצוותים המקצועיים על עבודתם בשטח.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה