השלב השני של גביע המדינה בהחלקה אומנותית על הקרח נערך בשבוע שעבר בהיכל הקרח במושב תנובות.
מועדון "אייס דרים" (Ice Dream) מהעיר בת ים שלח לתחרות 22 מחליקות ומחליקים. הספורטאים עלו על הקרח, הפגינו יכולות מרשימות והשיגו הישגים נאים.
בסך הכל זכו נציגי המועדון ב-18 מדליות בחלוקה הבאה: 5 מדליות זהב, 6 מדליות כסף ו-7 מדליות ארד.
במועדון הביעו גאווה בספורטאיות ובספורטאים, בהורים ובצוות האימון על המאמץ ועל הרוח הספורטיבית הטובה שהפגינו, ומסרו כי ימשיכו להתאמן ולשאוף להישגים גבוהים.
צילומים:הורים



להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.