לכבוד חג החנוכה, יצאה מועצת התלמידים של בית הספר "הרצל" בבת ים לביקור חגיגי ומרגש במועדון הקשישים "דויטש" בעיר.
במהלך הביקור, המשתתפים שרו יחד שירי חנוכה, שיחקו במשחק בינגו ברוח החג, וסיימו את הפעילות בריקודים משותפים ובאכילת סופגניות חמות.
המפגש התאפיין באווירה של חיוכים, התרגשות ואהבה, תוך שימת דגש על ערכים של כבוד ונתינה. המפגש בין הדור הצעיר לדור הוותיק יצר חיבור מיוחד ומשמעותי עבור כל המשתתפים.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה