במסגרת חג האורות, כיתה ט'1 בתיכון מקיף "רמות" בבת ים המשיכה במסורת המרגשת, זו השנה השנייה, ואירחה חיילים המשרתים בעיר. האירוע התקיים היום, בנר ראשון של חנוכה.
במהלך המפגש, נציג החיילים הדליק את הנר בחנוכייה וקרא ברכה מרגשת לשלום כלל חיילי צה"ל. לאחר הטקס, נהנו המשתתפים ממשחק בינגו משותף והתכבדו בסופגניות מסורתיות.
לסיום האירוע, החיילים קיבלו "דמי חנוכה" מתוקים בדמות מטבעות שוקולד, כאות תודה והוקרה על שירותם. הפעילות תוארה כחגיגית ומרגשת, והותירה חותם של גאווה וחיבור בין התלמידים לחיילים. היוזמה יצאה לפועל הודות לתלמידי הכיתה והמחנכת, מירב ברוכי.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.