לקראת נר שני של חנוכה, יצאו תלמידי כיתה י"ב 3 מתיכון חשמונאים בבת ים ליום התנדבות ברוח החג. התלמידים, בליווי מחנכת הכיתה עדן כהן, הגיעו למרכז "מדיקל קר" במטרה לשמח את המטופלים.
במסגרת הפעילות, הביאו התלמידים אנרגיות חיוביות למקום, ערכו משחקי בינגו והשמיעו מוזיקה, תוך דגש על נתינה ושמחה. המפגש יצר רגעים מרגשים של תשומת לב הדדית בין התלמידים למטופלים.
בסיום הפעילות, קיבלו תלמידי הכיתה תעודת הערכה ממנהל בית החולים על פועלם. הפעילות התקיימה בליווי ובעזרתו של רכז המעורבות החברתית, אלכס ויסנובטי, הפועל למען הקהילה.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.