תלמידי כיתה ז'3 מבית הספר חשמונאים בבת ים, בליווי מחנך הכיתה אשר אזולאי, ציינו את חג החנוכה בדרך מיוחדת והגיעו להדליק את הנר השלישי בתחנת כיבוי האש בעיר.
במסגרת הביקור, התלמידים נפגשו עם לוחמי האש ושמעו מהם סקירה על עבודתם החשובה. המפגש היווה הזדמנות עבור התלמידים להודות ללוחמים על האומץ והמסירות שהם מפגינים בעבודתם היומיומית.
הפעילות הוגדרה כמרגשת במיוחד, כאשר המטרה הייתה להביע הערכה ולהאיר פנים למי שפועלים למען ביטחון התושבים לאורך כל השנה.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.