הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

עיריית בת ים ציינה את חודש הקריאה בתרבוטק באירוע שכלל פעילויות לילדים ואת ה"אוטוספר"

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית בת ים
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית בת ים

עיריית בת ים קיימה אירוע לציון חודש הקריאה במתחם התרבוטק בעיר, בהשתתפות ילדים ומשפחות.

האירוע כלל פעילויות שונות, בהן עמדות יצירה, הצגה, בועות ענק ופינות קריאה לכל הגילים.

במסגרת הפעילות התארח במקום ה"אוטוספר" של רשת סטימצקי. במהלך האירוע הוצעו למבקרים פינות קריאה, התאפשרה רכישת ספרים חדשים, וכן חולקו שוברים למשתתפים שהביאו עמם ספר ישן מהבית.







להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה