בית ספר שרת בבת ים מפעיל מזה מספר שנים את תוכנית יע"ל, סדרה חינוכית המסייעת לתלמידים עולים להשתלב מבחינה לימודית, חברתית ורגשית.
במסגרת ועדת היגוי יישובית לסיכום שנת הפעילות, התארחו השבוע בבית הספר נציגים מבתי ספר שונים ברחבי העיר. במפגש השתתפו גם מספר תלמידים, ששיתפו בחוויותיהם האישיות ובתרומת התוכנית להשתלבותם במוסד החינוכי.
המפגש התקיים בהנחייתה של המנחה הפדגוגית של התוכנית, מיכל דהיינו פורטו, ובמעמד מנהלת מחלקת החינוך היסודי בעיר, קארין מזרחי אמינוב. במהלך האירוע בירכה מזרחי אמינוב על העשייה ועל שיתופי הפעולה שנועדו לקדם את התלמידים העולים.
בנוסף, הוצגו בכנס תהליכי עבודה, והמשתתפים שיתפו בתובנות ובהצלחות מהעשייה במהלך השנה, מתוך רצון להמשיך במתן מענה לתלמידים העולים. צוות בית ספר שרת הביע את הערכתו לכל השותפים לתוכנית על תרומתם להצלחת התלמידים.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.