ביום שלישי האחרון התקיימה מסיבת בת מצווה לבנות שכבת ו' בבית חינוך ציפורי בעיר בת ים.
האירוע התקיים כהמשך לנושא השנתי של מסיבת הסיום, שעסק ב"גאולה". במהלך הפעילות, למדו התלמידות על כוחן ועל תרומתן של נשות ישראל לאורך הדורות. הבנות נחשפו לדמויות שונות, קיימו שיח על הכוחות הטמונים בהן, והכינו ועצבו באופן אישי "תופי גאולה" כסמל לאמונה, תקווה וציפייה.
הפעילות התקיימה כחלק מתהליך ההתבגרות והמסע החינוכי של תלמידות השכבה.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.