

חיים גוזלי הבת ימי בן ה46, מדורג במקום ה14 בעולם כלוחם mma ,הביס לאחרונה בתחרות הבלאטור 222 שנערכה במדיסון סקוור גארדן בניו יורק, את יריבו הברזילאי גוסטבו וורילצר .
גוזלי " באטמן הישראלי" הצליח להכניע את יריבו, וורילצר , לאחר 4 דקות בסיבוב הראשון עם חניקת משולש.
חוקי הmma מאפשרים למשתתף להשתמש בכל אומניות הלחימה הידועים לו עד הכנעת היריב.
מופע הבלאטור הבא של גוזלי יתקיים בישראל בנובמבר 2019 .

קרדיט: בלאטור חוזרים לישראל 14.11.19 bellator returns to Israel
להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה