הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

ביום שישי 26 ביוני: הפעימה השלישית להרחבת פעילות סופרבוס בדרום גוש דן יוצאת לדרך ותשדרג את הקישוריות בין חולון, ראשון לציון, רמת גן, בת ים ותל אביב-יפו בקווים 43, 71 ו-176

מערכת האתר
קרדיט צילום: רונן טופלברג
קרדיט צילום: רונן טופלברג

ביום שישי, 26 ביוני 2026, צפויה לצאת לדרך הפעימה השלישית של מערך התחבורה הציבורית לחשמול והרחבת השירות של חברת סופרבוס בדרום גוש דן. השירות המשודרג יכלול קווים מרכזיים שיחברו בין חולון, ראשון לציון, בת ים, תל אביב-יפו ורמת גן. השלב הנוכחי מהווה צעד נוסף ביישום המכרז להפעלת אשכול דרום גוש דן, בו זכתה סופרבוס מטעם משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, במטרה להרחיב את הנגישות למוקדי תעסוקה, לימודים, בריאות, מסחר ותרבות.

במסגרת הפעילות הכוללת במטרופולין, מפעילה סופרבוס צי של כ-400 אוטובוסים חשמליים עירוניים. לנוסעים תתאפשר אפשרות תשלום בכל האוטובוסים באמצעות כרטיסי אשראי וביישומוני הארנק האלקטרוני השונים.

בפעימה הנוכחית, תחל סופרבוס בהפעלת שורה של קווים מרכזיים שעוברים לאחריותה, אשר חלקם הופעלו בעבר על ידי החברות "דן" ו"אגד":

קו 43 (לשעבר חברת דן): הקו יחבר בין תחנת רכבת קוממיות לבין השער המזרחי של בית החולים שיב"א ברמת גן, ויספק לראשונה קישור ישיר לתחנת הרכבת הקוממיות. מסלול הקו יעבור דרך תחנת רכבת הקוממיות, בית העלמין, רחוב יצחק שדה, בלפור, תחנת הרק"ל בבלפור, הרב עוזיאל, אנילביץ', מבצע סיני (היכל התרבות), יוספטל, תחנת רכבת יוספטל, אילת, מרכז נאות רחל, ההסתדרות, ויצמן, שדרות קוגל (תיאטרון חולון), כיכר הלוחמים, תחנת רכבת צומת חולון ולח"י. משם ימשיך לתל אביב-יפו ורמת גן דרך משה דיין, דרך השלום, אלוף שדה, מסוף אלוף שדה, אוניברסיטת בר אילן, שדרות אהרון קציר והרב גורן, ועד לתחנת הקצה בבי"ח שיב"א.

קו 71 (לשעבר חברת אגד): הקו יפעל בין מסוף קניון הזהב בראשון לציון לבין קריית החינוך ומכללת לוינסקי בתל אביב-יפו. מסלול הנסיעה יעבור בראשון לציון (רוז'נסקי, אצ"ל, לישנסקי/מוגים קונים, רבינוביץ'/מרכז סאדאת, לסקוב, שמחה ארליך), ימשיך לחולון (בר-לב, ברקת/ביטוח לאומי, דב, פיכמן/מכון טכנולוגי חולון, ההסתדרות, ויצמן, שדרות קוגל/תיאטרון חולון, כיכר הלוחמים ותחנת רכבת צומת חולון), ומשם לתל אביב-יפו דרך חיל השריון/בי"ס הולץ, תחנת רכבת ההגנה, רחוב המסגר, תחנת רק"ל יהודית, קניון עזריאלי, דרך נמיר (תחנת רכבת תל אביב - סבידור מרכז), ש"י עגנון (סמינר הקיבוצים), שדרות לוי אשכול, צבי פרופס ושושנה פרסיץ' (תיכון עמוס עוז).

קו 176 (לשעבר חברת אגד): הקו יחבר בין מסוף חולון מזרח לבין תחנת רכבת סבידור מרכז בתל אביב-יפו. נתיב הקו יעבור דרך מחלף חולון מזרח, הלהב, מפרץ שלמה (ימית 2000), משה שרת, מרכז קריית שרת, אלופי צה"ל, תיכון קוגל, קניון חולון, הופיין (מכון טכנולוגי חולון), מרכז רפואי מכבי הופיין, יוספטל, תחנת רכבת צומת חולון, ומשם אל תל אביב-יפו דרך בי"ס הולץ (חיל השריון), תחנת רכבת ההגנה, רחוב המסגר, ישראל טל, תחנת רק"ל קרליבך, תחנת רק"ל יהודית, קניון עזריאלי, תחנת רק"ל שאול המלך, מתחם מידטאון (דרך מנחם בגין) ועד לתחנת רכבת סבידור מרכז.

בנוסף, הושם דגש על שדרוג נגישות קווי השירות: בקווים 43, 71 ו-176 יוחלפו האוטובוסים הבין עירוניים הגבוהים באוטובוסים עירוניים מודרניים המונגשים באופן מלא לכיסאות גלגלים ולעגלות ילדים.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב, מסרה בתגובה ליציאת הפעימה: "אנחנו ממשיכים ליישם את חזון 'מחברים את ישראל' גם בלב המטרופולין הגדול במדינה. הרחבת פעילות סופרבוס בדרום גוש דן היא חלק ממהפכת התחבורה הציבורית שאנו מובילים, במטרה להעניק לציבור שירות מתקדם, אמין, נגיש ותדיר יותר. הפעימה השלישית מחזקת את החיבור בין אזורי מגורים, מוקדי תעסוקה, מוסדות חינוך, מרכזים רפואיים ומוקדי פנאי ותרבות, תוך שילוב אוטובוסים חשמליים מתקדמים וטכנולוגיות חדשניות שישפרו את חוויית הנסיעה של מאות אלפי נוסעים. נמשיך להשקיע בתחבורה הציבורית כדי להציע חלופה איכותית לרכב הפרטי ולהפחית את הגודש בכבישים."

מנכ"ל משרד התחבורה, משה בן זקן, אמר: "הפעימה השלישית באשכול דרום גוש דן מהווה נדבך נוסף בשדרוג רשת התחבורה הציבורית במטרופולין. מדובר במהלך מקצועי ומקיף הכולל שיפור קישוריות בין ערים מרכזיות, הרחבת הנגישות לרכבת ישראל, לרכבת הקלה, למרכזים רפואיים ולמוקדי תעסוקה, לצד התאמת צי הרכב לצורכי כלל האוכלוסיות. משרד התחבורה ממשיך לפעול בשיתוף המפעילים והרשויות המקומיות כדי להבטיח שירות יעיל, מתקדם ואיכותי יותר עבור ציבור הנוסעים."

מנכ"ל סופרבוס, צחי נווה, הוסיף: "אנחנו שמחים להמשיך ולהרחיב את פעילותנו בדרום גוש דן ולשרת את תושבי האזור. סופרבוס תמשיך לפעול בשיתוף עם משרד התחבורה כדי לשפר ולהרחיב את השירות עבור ציבור הנוסעים."



צילומים:קרדיט צילום: רונן טופלברג

להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לוואטסאפ חדשות רמת גן להצטרפות לוואטסאפ חדשות תל אביב-יפו להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


תושבת בת ים פרצה לרכב בתל אביב וגנבה רכוש אישי

מערכת האתר
דוברות המשטרה
דוברות המשטרה

בתום חקירה יסודית ומקצועית של שוטרי תחנת שר"ת, הוגש הבוקר כתב אישום על ידי יחידת התביעות של מחוז תל אביב נגד תושבת בת ים למעצרה עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה בגין התפרצות לרכב וגניבה.


בתאריך 20.6.2026 בשעות הערב, הגיעה החשודה, צעירה בת 27, לרחוב השרון בתל אביב, פרצה לרכב חונה במקום, נכנסה לתוכו וגנבה ממנו רכוש אישי השייך לבעלים, ביניהם כרטיסים, ציוד אישי ומסמכים שונים. עם קבלת הדיווח, שוטרי תחנת שר"ת הגיעו למקום והחלו באיסוף ממצאים תוך ביצוע פעולות במטרה לאתר את החשודה.


תוך זמן קצר, החשודה נעצרה והועברה לחקירה שבסיומה נכלאה. הבוקר, עם סיום פעולות החקירה, משהתגבשה תשתית ראייתית נגד החשודה, הוגש נגדה כתב אישום בגין ביצוע עבירות של פריצה לרכב וגניבה מרכב לצד בקשה למעצרה עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.



צילומים:דוברות המשטרה

להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לוואטסאפ חדשות תל אביב-יפו להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


צוות המורים של בית הספר הרא''ל בבת ים ציין את סיום שנת הלימודים בסיור בירושלים

מערכת האתר

צוות המורים של בית הספר "הרא''ל" בבת ים ציין את סיום שנת הלימודים ביום סיור מיוחד בירושלים.

יום הגיבוש נפתח בביקור במוזיאון מגדל דוד, שם נחשפו המשתתפים לסיפורה של ירושלים לאורך הדורות. ממוזיאון מגדל דוד, המשיכו המורים לתפילה בכותל המערבי.

בהמשך היום נערכה ארוחה משותפת של הצוות במסעדה, ולסיום התקיים ביקור בקבר רחל. מצוות בית הספר נמסר כי היה מדובר ביום מעצים, חווייתי ומלא משמעות, אשר העניק למשתתפים רגעים של גיבוש, השראה והכרת תודה על השנה שחלפה, לקראת היציאה לחופשת הקיץ.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


צוות בית הספר 'יד מרדכי' בבת ים ציין את סיום שנת הלימודים במפגש עם הנומרולוגית יוספה הדר לוי

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק בית ספר יד מרדכי
צילום מתוך דף הפייסבוק בית ספר יד מרדכי

צוות בית הספר 'יד מרדכי' בבת ים קיים מליאת סיכום שנת לימודים עבור הצוות החינוכי, לקראת היציאה לחופשת הקיץ. המפגש תוכנן על ידי יועצות בית הספר, רויטל ואור.

במסגרת המליאה התארחה הנומרולוגית יוספה הדר לוי. במהלך המפגש העבירה לוי לצוות החינוכי הרצאה בנושא נומרולוגיה, אשר כללה עיסוק בהיבטים שונים של תחום זה.

מבית הספר נמסרה תודה לצוות על שנה של עשייה, נתינה ומסירות, לצד איחולים לחופשה נעימה להתרעננות ומילוי מצברים.







להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה