תלמידי כיתה ז'1 ממקיף רמות בבת ים השתתפו ביום התודה של ארגון לתת, שבו הביעו הוקרה לשוטרים על עבודתם המאומצת והנחושה שהם מבצעים כל השנה. במהלך הסיור, התלמידים שמעו על עבודת השוטרים וגם נכנסו לניידת.
האירוע היה יום חוויתי, מעשיר וערכי. מנהלת החטיבה, מיטל ביטרן, הגיעה למקום והתמלאה גאווה בתלמידים. התלמידים מקבלים מחמאה על השתתפותם בפעילויות שונות למען הקהילה מתחילת השנה.
תודה מיוחדת מוענקת למחנכות הכיתה, מירב ברוכי וענת אמסלם, שמעודדות את התלמידים לעשייה חברתית.






















להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה