במהלך הלילה האחרון, שר הבריאות אוריאל בוסו ביקר במחלקה לרפואה דחופה במרכז הרפואי וולפסון בעיר חולון. הביקור המפתיע התרחש על רקע העומסים הגבוהים שנרשמו בחדרי המיון בבתי החולים ברחבי הארץ.
שר הבריאות התרשם מאוד מהמסירות והעבודה של הצוותים הרפואיים במרכז והביע הוקרה על פעולתם המסורה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה