עיריית בת-ים דיווחה כי העיר אנטליה בטורקיה הודיעה על ביטול הסכם הערים התאומות עם בת-ים, בשל מה שהיא מכנה "הטבח בעזה". הסכם זה נחתם בשנת 1997, והשבוע הודיעו מאנטליה כי בשל ההתקפות המתמשכות על העם הפלסטיני מצד ישראל, יש צורך להפסיק את כל הקשרים עם בת-ים.
ראש העיר בת-ים, צביקה ברוט, תקף את ההחלטה ואמר כי "חיי חיילי צה"ל ואזרחי ישראל שווים הרבה יותר מ'הכל כלול' או מעבדה להשתלת שיער שיש לטורקים להציע". ברוט הוסיף כי ישראל תוכל לשקול לחדש את הקשרים עם אנטליה בעתיד אם תפסיק לתמוך בטרור ובאלימות.
צילום: אבי כהן
להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה