ראש העיר צביקה ברוט העלה סרטון על הוונדליזם בבת ים.
לפני מספר ימים נתפסו בעזרת המצלמות העירוניים הצעירים שהשחיתו את השירותים האוטומטיים החדשים בשדרות העצמאות וכעת התברר כי השחתה נוספת בוצעה גם בשירותים האוטומטיים בפארק הנינג'ה
צביקה ברוט "הכרזנו מלחמה על מעשי הוונדליזם"
סרטון של ראש העיר המתאר את המעשים והכרזת המלחמה על המשחיתים :
להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה