נבחרת הבנות והבנים של מכבי בת-ים יוצאת לייצג את העיר בטורניר מכבי JCC בארה"ב. הטורניר, המאורגן על ידי ארגון יהודי עולמי, מקדם ערכים של חינוך יהודי, תרבות, ספורט וכושר גופני.
במשלחת משתתפים 10 ספורטאיות ו-10 ספורטאים מבת-ים, יחד עם 10 ספורטאים נוספים משדרות. הם עומדים להציג את הכוח, הכישרון וההתמדה שלהם על המגרש.
עיריית בת-ים מאחלת הצלחה רבה לנבחרת ומביעה תמיכה מלאה במשלחת.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה