בת-ים מובילה בחינוך: 9 חטיבות ביניים נבחרו כמצטיינות משרד החינוך
משרד החינוך הכריז על רשימת חטיבות הביניים המצטיינות ברחבי הארץ, ובת-ים מתבלטת עם 9 חטיבות ביניים שנבחרו כמצטיינות. חטיבות הביניים "אולפנת צביה" ו"אורט רמת יוסף" דורגו בדירוג הגבוה ביותר.
בחירת בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך. בתי הספר נבחנו על פי מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה"ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.
המורים בבתי הספר הזוכים יתוגמלו בסכום כספי הנע בין 3,544 ₪ לכ-9,453 ₪, זאת בהתאם לסיכום שעוגן בין משרד החינוך לבין ארגון המורים ומשרד האוצר, במסגרת הרפורמה "עוז לתמורה".
החטיבות המצטיינות הן:
אולפנת צביה, - דירוג 1
אורט רמת יוסף - דירוג 1
בית וגן דרכא - דירוג 2
נתיבות רבקה - דירוג 2
עירוני א' חשמונאים - דירוג 3
ישיבת ב"ע אדרת - דירוג 4
תיכון ג'קלין כהנוב - דירוג 4
אורט מלטון - דירוג 4
תיכון חדש דרכא - דירוג 4
ראש העיר בת-ים, צביקה ברוט, אמר: "המהפכה החינוכית שעוברת העיר בת-ים בשנים האחרונות וההשקעה הגדולה בחינוך שאנו מובילים, באות לידי ביטוי ברשימת המצטיינים הארציים של משרד החינוך. זוהי בשורה גדולה לבת-ים. אנו גאים בתלמידי בת-ים ובצוותי ההוראה שמהווים את המנוע העוצמתי בהובלת דור המחר".
להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.