הודעת עיריית בת ים
תושבות ותושבים יקרים,
כולנו כואבים את הירצחם באכזריות של ששת החטופים בידי מרצחי החמאס, ומחבקים את המשפחות ברגעים קשים אלו.
כאות הזדהות ותמיכה עם משפחות החטופים, עירית בת-ים תקיים מחר פעולות הסברה בין השעות 09:00 ל-10:00 בבוקר. בזמן זה לא תתקיים קבלת קהל, ויבוצעו התכנסויות בקרב העובדים על מנת להביע תמיכה עם המשפחות ועם מאבקן.
עירית בת-ים מודיעה כי כי גני הילדים בעיר יפעלו כרגיל.
עם זאת העיצומים מחר לא יכללו את גני הילדים, המוקד העירוני, השיטור והפיקוח העירוני שיפעלו כרגיל. בנוסף יפעלו כרגיל גם שירותי ההצלה בחופי הים.
גם עובדי החוץ בתחומי השפ״ע יפעלו במתכונת רגילה.
עובדי העיריה יגיעו למשרדים כרגיל, אך עם זאת במסגרת העיצומים לא תהיה קבלת קהל למעט במקרים חריגים
אנו ממשיכים להתפלל לצד משפחות החטופות והחטופים, ומצפים לראות את כולם חוזרים הביתה במהרה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה