תלמידי תיכון חדש דרכא בבת ים, בהובלת עמותת "ביקורים", הכינו מארזים מתוקים עבור מאושפזים בבית החולים שיבא. הפעילות נערכה במסגרת ערך הנתינה וחשיבות מצוות ביקור חולים.
התלמידים השתתפו בהכנת המארזים המתוקים והעבירו אותם למטופלים המאושפזים בבית החולים שיבא, במטרה להמתיק את שהותם ולהביע תמיכה ואיחולי החלמה מהירה.
במהלך הפעילות, התלמידים גם התפללו לרפואת החולים, תוך ציטוט הברכה המסורתית: "מִי שֶׁבֵּרַךְ אֲבוֹתֵינוּ וְאִמוֹתֵינוּ אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקֹב, מֹשֶׁה וְאַהֲרֹן, דָּוִד וּשְׁלֹמֹה, שָׂרָה רִבְקָה רָחֵל וְלֵאָה, הוּא יְבָרֵךְ וִירַפֵּא אֶת כָּל חוֹלֵינוּ (שמות הזקוקים לרפואה) בַּעֲבוּר שֶׁאֲנַחְנוּ מִתְפַּלְלִים לְהַחֲלָמָתָם".

להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.