אלי יריב, חבר מועצת העיר בת ים, הודיע על סיום העבודות להקמת פארק תצפית הים החדש בדרום העיר. האזור, שהיה בעבר אתר פסולת ידוע כ"הר הזבל", עבר תהליך טיהור מלא והפך לשטח ציבורי ירוק.
הפארק, המשתרע על שטח של כ-100 דונם, מציע מרחבים ירוקים ונוף עוצר נשימה לים. הוא נועד לשמש כמקום מפגש למשפחות, צעירים ומבקרים בעיר. יריב ציין כי הפארק הוא דוגמה לאיך ניתן להפוך אתגרים להזדמנויות.
הפתיחה הרשמית של הפארק צפויה בקרוב.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות בת ים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה