במסגרת המסורת השנתית, קבוצת מעגל נשים חולון טנג'ט חולון ערכה ביקור בבית החולים וולפסון. במהלך הביקור, הסתובבו חברי הקבוצה במחלקות ובחדר המיון כשהם מצוידים בעגלה עמוסה בשתייה חמה וקרה ומאפים מתוקים, במטרה להמתיק את הערב לצוותים הרפואיים ולחולים.
הפעילות התקיימה בשיתוף פעולה עם ארגון לב חב"ד - וולפסון, והעגלה נתרמה לזכרו של סמ"ר בניה רובל ז"ל, גיבור שנפל.
הקבוצה מבקשת להמשיך ולפעול למען הקהילה ולתרום להרגשה טובה יותר בקרב הצוותים והמטופלים בבית החולים.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.