בכיכר הלוחמים, הידועה גם כ"כיכר הדמעות" בכניסה הצפונית לחולון, הוצבה יצירת אומנות ייחודית המציגה את פניהם של החטופים אגם ברגר ובר קופרשטיין. המיזם, שנועד להעלות את המודעות למצבם של החטופים, הוא תוצאה של שיתוף פעולה בין עיריית חולון, נת"ע, מטה החטופים, האומן בנצי ברופמן והיזם אורי אלמן.
ראש עיריית חולון, שי קינן, התייחס למיזם ואמר: "מחכים ומצפים לשובם של אגם ברגר ובר קופרשטיין יחד עם כל החטופים הביתה לשלום".
צילומים:אלי נאמן
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.