ביום חמישי, ה-6 בפברואר, התקיים באולם אורנים ברמת השרון טורניר גמר מחוז תל אביב בכדוריד לתלמידי כיתה ט'. האירוע כלל משחקים ברמה גבוהה, בהם השחקנים הפגינו ספורטיביות רבה והקהל עודד בהתלהבות.
האירוע התקיים בנוכחות גב' מירב עקיבא, מנהלת חטיבת הביניים הנגיד בהרצליה, ותודות מיוחדות ניתנו לגיא קמין, ראש מדור הספורט ברמת השרון, ולצוות אולם אורנים על האירוח.
הדירוג הסופי של הטורניר והשחקנים המצטיינים:
- מקום ראשון: הנגיד הרצליה (אמיתי ברנס)
- מקום שני: קציר חולון (איליי דגן)
- מקום שלישי: עלומים רמת השרון (אורי ויקטוב)
יישר כוח לכל השחקנים, המאמנים והצוותים על השתתפותם והישגיהם המרשימים!

להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.