בשבוע שעבר התקיימה חנוכת תערוכת אומנות ייחודית בבניין עיריית חולון, במעמד ראש העירייה שי קינן. התערוכה, הנושאת את השם "להיות. ליצור. לחיות", מציגה יצירות של חברי מועדוני האזרחים הוותיקים בעיר.
האמנים המשתתפים בתערוכה מביאים אל הבד את מבטם הייחודי על החיים, תוך שהם משלבים צבעים וצורות כדי לספר את סיפורם האישי והקולקטיבי. הצבעוניות העזה והמגוון הרחב של הנושאים בתערוכה משקפים את חדוות היצירה ואת חיוניות היוצרים, ומדגישים כי היצירתיות והתשוקה לביטוי אומנותי אינן מוגבלות לגיל מסוים.
התערוכה פתוחה לקהל הרחב ותוצג בלובי העירייה לאורך כל החודש. הציבור מוזמן להגיע ולהתרשם.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.